2/10-09

Lathet till 1000%

Som sagt idag har jag städat (läs i nedre inlägg). Efter det har det blivit en del film 4 st om man ska hålla räkningen ;).

Först blev det;
"Män som hatar kvinnor"
det blev 3,5 solar. Tog lite lång tid innan dem träffades och började jobba tillsammans. Men annars va3r filmen bra och jag kan rekommendera den :)!

"Hannah Montana - the movie"
det blev 3 solar. Har sett den en massa gånger men det blir lite bättre hela tiden, denna filmen rekommenderar jag till folk som gillar att se påhannah montana på TV och som gillar att sjunga. Ibland följer man ju med lite i texten och sjunger hihi :)

"I taket lyser stjärnorna"
5 solar!! detta va nog den bästa film som jag har sett på länge!! Den är fängslande och man kan se in sig i situationerna. Tillochmed jag började gråta och det är inte så vanligt att jag gör det. Men den är mycket bra och rekommenderas STARKT!!!

"Kenny Begins"
4 solar. Den va rolig men jag tror inte att det är en film för små barn direkt. Utan att man ska vara lite äldre när man kollar på den. Men jag kan rekommendera den till personer som har mycket tråkig och behöver få upp skrattet lite. Men som sagt bra film och skratta kan man alltid göra åt deras dumma ord som; vollybolly!!
Man skrattar även åt Johan Glans som gör ett bra spel när han ska jävlas med han med stor hjärna!
- Om ni slår till idag får ni juicepress på köpet.
-*slag*
-slå någon med glasögon, MOGET!!
 
Han här var ju så sjukt söt (a)
grrr!!
Bill Skarsgård!!

Aja nu ska jag se till att hitta någon annan film men vilken får vi väl se imon. just det ska jobba imorron och det ska väl bli trevligt att få träffa alla igen :).

Puss och kram <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0