14/10-09

Cha Cha !!!

Idag var det sista dagen på min APU plats, kan bara säga att det ska bli skönt att kunna sova 1 timme längre men även tråkigt att inte träffa med goa glada damerna varje tisdag och onsdag :/ . men sånt är livet.  Bjöd på paj och frallor idag som avslutning :) Kände mig extra snäll !!!

Jag och maria har bestämt oss för att skita i att fira nyår i Piteå utan firar här hemma med alla underbara vänner istället :). Så nästa sommar ska vi åka upp dit och stanna i 2-3 veckor :), ska blir riktigt roligt.

har inte så mycket mer att skriva.
eller jo, igår jag var hos zonterapeuften och det gick bara bra, det gjorde jävligt ont och jag har fått reda på att min huvudvärk kommer från stress!! Oj det var ju nytt, sedan har jag en migrän som heter gallblåsemigrän x) måste "städa" kroppen. Så nu blir det väl att börja träna :)

Aja nu blir det att sova :).

SVERIGE vs ALBANIEN 3-1


kram kram <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0