11/10-09

CHA CHA !!!

FY fan vilken underbar kväll det var igår alltså :D, har inte vart på en sådan go kväll som då! Hade förfest hemma hos Jessika då och drack en del, blev jävligt yr och hade sket roligt. Det var ett jävligt glatt gäng där och det gick skit bra! Hjälpte Jessika att fixa iordning när alla andra hade stuckit ;).

Sedan blev det att träffa Dejan och Sofia, tillsammans gick vi till Babbi!! Fick äntligen tala ut och det var sjukt skönt :)!! Så hoppas våran vänskap håller nu!!
Där blev det inte mycket dricka utan mest snacka och sjunga massa låtar!! :D.
Hände en del när jag och Amanda JL drog hemåt ungefär vid 12 tiden.

-----------------
Idag då , var det att åka till jobbet, kände mig lite dålig och luktade sjukt mycket rök så drog in och duschade innan jag drog! Cyklade till jobbet, inte så värst kul men va fan det gick!!
Kom dit och töntade mig med Sara,Amanda och Anna!! Humor på jobbet FTW!!!

Nu ska jag dra och plugga har 2 prov imon! :/

ciao ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0