1/10-09

Oktober månad !

Oj redan oktober och pengarna har precis kommit in på kontot! :). Idag var det en sjukt tråkig dag i skolan, höll på attdö på mattelektionen! Men då råkade jag spilla ut vatten på hela Hanna! eller hela och hela det var inte alls så mycket vatten. lite roligt va det och alla fick sig ett gott skratt :)!!!

Jag kan bara säga att jag börjar tröttna fett mycket på Thomas! Alltså man orkar verkligen inte sitta och lyssna på honom i nästan 3 timmar i streck när han står och pratar om samhäll och naturkunskap. Som sagt klarade man av dagen och fick åka in till stan. Har byt piercing i tungan nu till en 12a! Sedan träffade man ju Fredrik,JS,Jonas och Fiffi en snabbis i stan innan man skulle ta bussen ut till GBT för att gå på ledarträff! :)

Mycket skön ledarträff en massa skratt. Elin hade migrän så vi gick ut och gick en stund(jag,elin,ida j). Hamnade först på tempo där det blev lite godis! Jag ÄLSKAR godis . mitt godisförbud hade ju runnit ut i sanden efter bara en enstaka sekund efter 12slaget! Aja sedan gick jag och Elin runt och snackade lite. Riktigt skönt att få säga hur man tyckte och tänkte och hur man mådde!
Tack Elin Victoria Charlotte Sandström<3

Sedan gick vi tillbaka och lekte typ, mörkgömme! skrattade sjukt mycket.
Därefter var det bara att åka hem till mig och träffade någon n00bs utomhus. Stannade och snackade lite med dem. Älskar er !! Wille,Fredrik,Pizze. Sedan kom Lukas och Mattias med. Oj glömde säga att Sara H och Ellen B också kom ut nästan då jag skulle åka hem.

Så det blev att plantera lite nu på farmville. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0