27/11-09

En helspäckad fredag :D!

Denna dagen har jag gjort en hel del. Så känns det iallafall, om man säger att det händer en massa saker emellan alla olika saker.

Var i skolan på morgonen, fick göra hamburgare. Eller jag fick göra tillbehören som vi skulle ha på burgaren. Det blev mycket gott och vi fick även skära upp lite chokladkola! Men då försvann ju en del också (a. Sedan blev det att äta lite hamburgare och gå och byta om.
Utanför stod lilla Malin som hade försovit sig, så vi gick för att käka. Pasta med Skinksås. Sedan va det rast och klassmöte, snackade i 10 minuter sedan gick vi till badhuset.

När vi gick vid ett dagis så kom det en moped och jag ba; moped så hanna i kollade bakåt och skrek högt som fan och klistrade fast sig på Olivia. Mopedisten kollade på oss som att han hade kört på henne, men körde snabbt vidare. Detta kallar jag humor x). Skrattade hela vägen bort till badhuset.

Hade livräddning och jag höll då på att dränka stackars Bella. Förlåt för det! Sedan blev det bastning och duschning för att hinna med en buss. Var ju tvungen att göra mig iordning där hemma så det var helt otroligt att jag hann med bussen hem.
Kom innan för dörren och fixade mig iordning (iallafall håret). Min bror som var hemma skulle ta med mig hem till honom så jag fick ju snabba mig som tusan för att hinna. Men smart som man är tog jag med mig sminket och fixade mig där.

Sedan träffade jag Olivia,Bella och Hanna I vid swedbank. Sedan kom Hannah S och Emelie Y. Vi gick då ner till Fox and Anchor där vi hade bokat bord. När vi kom in där så sänkte vi nog medelåldern en hel del. Träffade då på Emelies pappa och hon skämdes lite granna. Alla beställde in det man skulle ha och för mig blev det oxfilé med pommes frites. Sjukt gott. De andra körde fish and chips,pasta och vegitarisk mat. Som tur blev alla nöjda med de som dem fick att äta.
Sedan satt vi kvar då Elvis kom dit och började skaka på rumpan och sjöng. Sedan betalade vi och gick vidare.

Jag som trodde att det gick en buss vid 9 tiden så sprang jag bort till Österskans men då gick det fan ingen buss jävel så jag fick gå tillbaka till tjejerna och vi fick stanna i stan lite länger än planerat. Men det var kul för vi snackade en massa och bestämde oss för att göra detta igen :).
Vi gick alla ner tillsammans till Norra Station där jag och Olivia hoppade på bussen.

Jag åkte därefter hem till Maria där det blev en massa snack. Niklas som jag träffade förra veckan hade också hittat dit :) Kul att träffa honom igen. Sedan blev det att ta 01.01 bussen hem till den lilla döda byn.

Så nu ska jag sova.
God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0