22/11-09

En tråkigt söndag

Efter jag hade skrivit mitt inlägg igår på bloggen så blev jag lättad och gladare. Min kompis ifrån norrland ringde upp mig på datan och vi snackade i 1 timme :). Känns så himla kul varje gång man kan snacka med dem och bara höra det underbara röst.
Jag vann iallafall alla spel som vi körde på MSN, lite töntigt men det gick allt :).

Idag har jag inte gjort alls mycket speciellt. Tagit det lugnt, deppat några timmar och sedan tagit ny kraft till att baka en kladdkaka a'la Hanna!! Den kom precis ut ur ugnen så jag väntar på att den ska svalna så man kan ta och äta upp den. Lite hjälp utav mina föräldrar förstås ;).

Ska läsa lite i engelska boken nu.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Maria <3

vem sanackade du med från norrland ? ;)

2009-11-24 @ 15:54:04
Postat av: svar till Maria !

Min lilla gubbe :)

2009-11-24 @ 19:39:34
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0