2/11-09

Skolfoto och stan

Idag har det varit en bra dag även om den känns mycket lång. Började med matteprov och ingen fattade någonting, jag hoppades på att jag får ett G iallafall ;). Sedan va det långrast så köpte fralla med Hanna I. Sedan satte man sig i uppehållsrummet med Malin och fick en massa skratt!! Svenskan gick snabbt, gjorde inte alls så mycket.
Jag,Hanna I,Olivia och Bella gick till Håkan för att se om vi kunde få ledigt/jobba hemma. Men han kom ju inte så vi sket i det alla 4a. Åkte in till stan och satte mig och läste min engelska bok på biblan. Läste den i 2 timmar och åkte sedan in till stan och träffade Maria. Gick runt lite och köpte en skjorta inne på H&M. Mycket snygg, hoppas den klär mig :).

Sedan blev det att gå in på donken och käka en lite middag. Riktigt gott med en cheeseburgare. Satt där väldigt länge och sedan blev det en lite tripp till banken för att ta ut ytliggare lite pengar :). Sedan gick jag in på gina tricot. Fett mycket nya saker. Kul att se det nya stället med. Hittade en klänning som jag ville köpa men tyvärr så sa min lilla hjärna NEJ!!! Får väl gå in där lite senare och köpa den (a). Oj glömde berätta att jag träffade Daniel och Natalie. Mycket trevligt. Sedan blev det en tripp ner till lagerhouse för att köpa julklappar till mina älskade föräldrar! :).
Innan vi skulle åka hem så träffade vi på Fii,Cassa och Matte. Mycket trevligt att träffa dem, nästan därpå träffade vi ju Lovisa. Oj vad mycket folk det blev att hålla reda på. Träffade sedan Fredrik som vi gick runt lite med och kollade i alla affärer. Därefter skulle han gå ner till kören och jag och Maria trampade ner till bussen.




Nu sitter man här hemma efter att ha duschat. Ska lägga upp bilder på klassfoto.
Oj nu blev det att kolla på kanal5, deras nya serie "Ullared" börjar :).
Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin du blev på ditt skolfoto Hanna! ;) VERKLIGEN (A)

SVAR:Första gången du testar på så testar du gratis...vi köpte klippkort där man får gymma ELLER delta på något pass 20 ggr(GILTIGT 1 ÅR) innan det måste fyllas på igen. Detta klippkortet kostade 785kr PLUS en medlems avgift på 150kr/per år (Totalt 935kr) Det var vad vi tyckte var bäst för oss! :D

2009-11-03 @ 19:48:57
URL: http://klawitter.blogg.se/
Postat av: soofie

ååh vad fin du blev på ditt skolfoto! :) <3

2009-11-03 @ 22:38:27
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0