14/11-09

Ännu en lördag.

Jaha då har man precis kommit ut ur duschen, kändes mycket trevligt efter att ha haft en massa apelsinskal innan för tröjan igår. Tack David det var verkligen snällt!!!

Idag så har jag ingen aning om vad som ska hända. Känns som en tråkig meningslös lördag. Usch jag hatar dessa känslorna, men vi får väl se vad som händer senare ikväll om det blir filmkväll eller om man kanske åker ut till en liten kompis som vill ha kul.
Vad händer för er andra en lördag som denna? :)

Har börjat fundera lite. Jag fyller ju 18 år nästa år och då skulle jag vilja tautera mig. Alltså vissa säger att det gör SKIT ont och andra säger att det inte gör ont alls. Jag skulle vilja tatuera mig på 2 olika ställen. Det första stället är då handleden, en stjärna eller något litet fint.
Sedan har vi då nr.2 som är mitt efternamn på fotleden. Det skulle också vara snyggt. Men som sagt jag har mindre än 2 månader på mig att fundera ut var jag ska göra det och om jag ska göra det överhuvudtaget. Men det är något som man verkligen vill.

Piercingar är slut för min del. Har lovat min kära bror Fredik detta så jag ska bara ta några hål i öronen. Men det ska jag inte göra än för jag har lite ont om pengar just nu, hihi!! och jag som ska på laserdome på torsdag och funderar starkt att gå på bio någon dag i veckan.

Ne nu ska jag fixa mig och SMSbomba varje människa i min kontaktlista och se vad som händer ikväll :)
puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0