13/11-09

Fredagen den 13e ger mig tur

Idag har det varit en bra dag för mig även om det är fredagen den 13e. Oftats så är det ju otur som ska följa en denna dagen men jag hade tur idag.
Först hade vi snabbmatlagning. Gick faktiskt mycket bra. Fick ju jobba med Olivia mycket trevligt :). Sedan blev det pizza till skol lunch hihi mycket gott :). Sedan va det klassmöte, hade fått ett vykort från våran underbara idrotts/engelska lärare Conny. Som tur hade han redan kommit hem så vi fick ha idrott :)

Jag har aldrig jobbat så mycket på en idrottslektion EVER!! först blev det att spela badminton, vann mot alla jag möte kände mig fett duktig :D. sedan var det handboll gjorde tillochmed ett mål. kände mig även stolt där :)!
man kan säga att detta var min lilla lyckodag. Just det hann med bussen hem 5 över 4a med. herregud vilken tur man hade!! kom hem och gick inom tempo för att köpa mat, blev kamben med potatissallad, mycket gott kan jag ju bara erkänna :).

Sedan blev det att fixa sig lite för att dra ner till konfan, hade verkligen en riktigt rolig, men knasig kväll där nere med. David som är den lilla "magicman" trollade med en kortlek och som vanligt fattade jag inte ett skit. men jag kände min snäll när jag jävlades lite ;).



ne vad sägs att gå och lägga sig nu då? :) kan verkligen behövas efter en sådan här dag.
puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0