1/11-09

Ikea och Väla med mor och far

Idag så blev det att bli väckt tidigt som tusan för att åka iväg till Helsingborg för att åka ikea och väla. Va inne på ikea och hittade lite saker, men inte så viktiga grejer x). Sedan blev det att gå in på Väla och kolla i alla affärer. Gick in på H&M och köpte en bolero,mössa och en halsduk :). Blev väldigt nöjd! Men när man går runt och kollar efter skor så blir man på trött och vill ha något gott att äta!
Då drar mamma och pappa med en Max och köper burgare. Mådde seriöst skit efter det. Usch, migränen kom och man ville ju bara kräkas.

Nu är klockan 22.49 och jag måste verkligen sova, skolan imon igen efter ett antal dagars lov. Skönt med lov men verkligheten är det dags för!! Pappa sa till mig idag att jag bara har 1,5 termin kvar och det kommer gå snabbt, så man ska njuta även om man är i skolan för att skaffa vänner!

Dagen har varit toppen även om man har migrän och mår skit!!
Ne nu ska jag sova,  god natt :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0