10/11-09

2 ynka långa månader

Det var 2 månader sedan jag tog min piercing idag :). Trivs fortfarande lika bra med den, fast ibland undrar man om man kanske skulle ta ut den. Aja vi får väl se den får sitta i ett tag till :).

Det är även 2 månader till jag fyller 18 år :) Längtar som bara den och jag vill bara gå på krogen och ha så jävla kul. Sedan blir det en resa med mamma,pappa och maria sen med och då kan dem inte klaga på om jag dricker eller inte x)!! MOHAHHAHAHA!!!

idag så är man hemma och mår dåligt. Tror inte att jag har svininfluensan för jag har bara migrän anfall. Men ska se på "the hills" nu och sen ska jag ta det lugnt. Blir nog ett inlägg till lite senare :)

puss och kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0