10/11-09

Ännu ett inlägg

Kan inte fatta att jag kommer på en massa saker i efterhand som verkligen kunde ha förstört min framtid. Usch blir bara så sur att tänka på saken.
Som tur har jag iallafall kvar min chans att komma in på polishögskolan under mitt liv.

Nu ligger jag här och har sjukt tråkigt. Jag vill åka till Gekås med mamma men orkar inte fråga för hon kommer bara säga dem underbaraste orden på jorden "Nej nej nej". Aja får väl ruttna framför TV:n ikväll för imon blir det skolan som vanligt :). Hatar verkligen att vara hemma och vara sjuk men ibland är det ganska skönt ändå. Tiden går ganska fort.

Funderar på att önska mig en sak i julklapp detta året. En miniPC som jag kan ha med mig till skolan och plugga med. Skulle vart mycket skönare än ta med min tjocka data som kolapsar vilken dag som helst. Jag vill iallafall ha en rosa ACER. Men får väl se vad mina föräldrar säger och tycker om den saken. OM man nu har en miniPC så måste man ju ha internet till den med (a). Hihi jag är allt bortskämd ;)

Ne nu ska jag se om det finns något bra på TV. Hör av mig sen igen. Puss och Kram <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0