9/5 - 09

Oj oj oj

Började med att vakna av att Åsa pussade en på kinden och sedan kunde man inte somna om. Jag fick köra Marias moped till Harplinge för att köpa frallor på Börjes :). Men självklart var det Hallandsloppet idag så det stod en massa idioter ivägen så man höll ju på att köra på dem!!

Sedan åkte jag hem och vi käkade frallor, därefter var det dags att göra iordning hela huset. Vi dukade,städade och gjorde fint :), när Maria fixade lite så kopplade jag in mitt högtalarsystem. Snacka om bas :D. Satte igång musiken och sedan sjöng vi på :D.
Fick åka hem till mig en stund och hämta massa saker :). Eftersom att jag är lite busig så tog jag mammas nyckel ut i förrådet och kollade om det fanns någon dricka men självklart har dem rensat hela skiten "/. Så idag blev det att leva på Maria :(<3 Men du ska få pengar.

Vi åkte hem till henne och då möte vi Ellen som hade tagit  på sig att cykla ut till Maria :). När vi kom hem så duschade jag och gjorde mig iordning då Fidde ringde och kollade om han kunde komma tidigare :). Självklart kunde han det för vi behövde en del hjälp med att skära grönsaker till tacosen. Så självklart såg man ut som en pudel. 
Plattade håret och sminkade mig. Sedan började alla komma in :) Så vi satte på musiken på högsta volym(a), säger bara spränga högtalare till utlåning x).
jag hälsade på alla och fick se 2 nya ansikten :), Emma och Pontus, trevliga människor faktiskt :D.

Sedan käkade vi och det blev en del skratt och allvarliga samtal. :). Sedan rullade det på , kommer inte ihåg så himla mycket men det blev någon annan smakning av något nytt :). Vill bara säga att Majas drink, (innehåll 75% vodka och 25% coca-cola) smakar skit och jag kommer aldrig dricka av den mer ;).

Älskar er alla som kom :) Bilder kommer senare när jag har tid <3

   sötnosen och jag :) 
FAN VAD DU BETYDER <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0