5/5 - 09

Alkohol (a)

Idag så åkte jag man till skolan som vanligt, alltid lika kul på tisdagar då man håller på att somna x). Hade livsmedel och vi pratade om sprit m.m :). Lyckad lektion. Därefter matte, mindre trevligt men tiden gick fort och vi har nu börjat med "skala". Jobbade på bra och sedan hade vi lunch. Regnade mycket idag och på idrotten så sken solen igenom alla tjocka gråa moln.

Så vi hade engelska, ska vara i en grupp där man ska komunicera mer. Så vi ska ha en del debatter på engelska. Fick sluta tidigare. Gick till bussen men missade den . Men det hade hänt en olycka så jag hann med min buss :). Som tur väl så såg det inte ut att vara så allvarligt!!

Så nu sitter man här och tråkar :). Händer det något kul ikväll så ring <3

BTW! Är trött på bloggandet så blir nog inte så mycket framöver. Men jag kan lova att det kommer några lite då och då. Sedan är det bara 2 veckor kvar till Rom :D<3

Kan inte fatta att tiden går så himla snabbt. Ska bli kul att lämna Sverige och umgås med underbara kompisar och äta massa italienskmat och speciellt glass. Ska lära mig lite italienska så man kan prata lite :), vet redan vad jag ska önska i fontänen!!

Puss på er alla <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0