18/5 - 09

Imon gäller det

Imon så åker jag ner till Italien och chillar grillen i 4 dagar med ett underbart gäng :D, Ska bli fett kul! Har längtat enormt mycket och nu är allt ner packat, blev 1 resväska och den är inte änns full :O. Skit jag måste ha blivit duktigare på att packa :).

Love <3

Idag hade vi metod kök och det gick snabbt och vi hann städa alla hyllor och Anna-Karin  blev ytters glad. Gick igenom lite franskatermer och jag säger bara att jag aldrig kommer förstå mig på franska :S.
Blev kören och det gick bra och sedan gick jag in till stan där mamma hämtade mig :) Åkte till Willys för att köpa lite dricka och tryckte ner en påse marshmallows som jag ska trycka i mig imon :).

Har packat färdigt allt som sagt och det är riktigt chill. Snackar lite med Mange och Hampus (?), trevligt trevligt :)

arrivederci <3<3

 
Italienskglass e mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0