17/5 - 09

Alone in 5 days "/

Jaha, då har Maria åkt. Kommer sakna henne fett mycket och vi kommer inte ses förrens på lördag!

Aja nu ska man ju inte deppa för man åker ju till Rom och kommer vara där med alla underbara kompisar som man har fått lära känna under dessa 2 åren som man har varit ledare :).
Snacka om att jag längtar bort. Att sitta på spanska trappan med en italienskglass i handen.

Gårdagen gick till att åka till kyrkan vid halv 9 och fixa iordning inför den första konfirmationen. Det var sjukt fint och jag kommer verkligen sakna er alla! :)<3.
Sedan var det lunch, fick äta paj,sallad och efterrätt (som jag ej åt).

Gick igenom den andra konfirmationen och då kommer Alexandra :) Hur fin som helst! Väntade in alla konfirmander och därefter bar det in i kyrkan, ett flertal som vart nervösa. Gick jättebra och fick hjälpa till en del.

Ni konfirmander betyder mcyket och tack för alla fina minnen :)<3

Åkte hem till Maria på kalas och där blev det blev riktigt god smörgårdstårta :).
Drog hem eftersom jag fick migrän och kollade på ESC! NORGE ÄR BÄST :D:D<3<3

Maria I miss you already <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0