9/3 - 09

Måndag igen

Ingen vanlig måndag idag :), vart ledig och det var skönt och det kan lätt behövas!!
Lavade lite ved idag,  gick bra tills jag skadade mig en aning men skit the same! Pappa trodde att ett vedträ hade bitit mig i hälen! PUCKO men jag älskar han ändå :)<3.

Kollat en hel del filmer idag :), hot fuzz som man aldrig kan sluta skratta åt x) mohahaha!! Sedan kollade jag på another cinderella story! Den vart fin :).

Lagade mat och råkade spilla lite vatten på datan så den e lite seg nu men det var inte så farligt! Men sedan när jag hade ätit så drog jag till Ellen efter ett BESKED som jag inte trodde skulle få :O!!! Men aja hoppas det löser dig!

Har precis duschat men ska äntligen gå och lägga mig igen :D<3, OMG i love my bed!!

Skola imon till 1440 "/, drygt men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0