8/3 - 09

ELIN SANDSTRÖM 16 ÅR <3

Oj hur ska man beskriva för dig hur mycket du betyder när jag knappt kan använda mina ord ? Du har lyst upp mina dagar nu i 2 år och du är en underbar människa <3. Att du har funnits vid min sida i 731 dagar är helt otroligt, vi har haft våra glada stunder och våra icke så glada stunder,
Oj hur ska man beskriva för dig hur mycket du betyder när jag knappt kan använda mina ord ? Du har lyst upp mina dagar nu i 2 år och du är en underbar människa <3. Att du har funnits vid min sida i 731 dagar är helt otroligt, vi har haft våra glada stunder och våra icke så glada stunder,

Du är en ängel och för 5844 dagar sedan så släppte gud ner sin finaste ängel till oss <3,

Elin du är min ängel och kommer alltid förbli den med <3<3

Du är en ängel och för 5844 dagar sedan så släppte gud ner sin finaste ängel till oss <3,

Elin du är min ängel och kommer alltid förbli den med <3<3
Elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0