7/3 - 09

Lördag

Grattis Palle 17 år :)

Idag har det vart en händelserik dag :), Hänt en hel del!!
Vaknade vid halv 11 av att mamma och pappa pratade om att resa bort till Thailand om 2 år :D, måste ju veta lite om det bli något! Sedan så var det att fixa rummet och packa för att åka till Maria. När man nästan vart klar så tvingades man till att dammsuga hela huset! Usch jag hatar det verkligen!

Sedan åkte jag och kollade på en Ipod Tuch<3 alltså den är perfekt! Ska prata med pappa med om att han kan ge mig den på några få villkor (a)!!! Sedan gå in på jysk och kolla på vad mamma hade hittat till huset! Nytt duschdrapperi och sånt smått trams. In på willys för att panta flaskor och handla lite granna :).
Där efter "drive in" på max för att köpa en burgare att små äta på innan man kom till Maria! Mamma hade ju lovat pappa att fixa bensin till motorsågen eftersom att det har kommit en massa ved och JAG kommer säkert åka på den skiten att fixa iordning allt!!

Åkte till Maria! Alltid lika trevligt som vanligt att träffa dig <3, kollade film och sedan kom Emma och Freddy!!! Har nog aldrig sett dessa 3 haft så kul under tiden som jag har kännt Maria :D<3.
Sedan kom Sofia,Åsa och Ellen hem från badhuset och vi kollade på travet och snackade lite, sedan var det dags för lunch :). Blev plankstek muma <3!!
Snackade lite skit och sedan så färgade Maria mitt hår :D, blev bra :) tack för att du tog dig tid <3 :).

Har suttit här uppe några timmar nu :), orkar inte sova. Lyssnar på neradio och pratar med alla underbara människor som finns ute i landet :D, speciellt norrläningarna <3. Tänk att man har kompisar 145 och 195 mil härifrån :O , lika underbara som vanligt :)

Ne ska nog ta och sova snart <3. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0