6/3 - 09

Äntligen helg

GRATTIS ISABELLA OCH MIKEALA RUNEMYR PÅ 17 ÅRSDAGEN<3 :D

Idag så klantade jag till det ordentligt :S. La mobilen under kudden och på något sätt så stängde jag av alarmet! Sedan vaknade jag till och tänkte att det var dags att gå upp så man hinner med bussen 0727! Kollade på klockan och fick total PANIK! Klockan vart 0813. Smsade Malin så snabbt jag kunde och sa att jag försov mig! Som tur väl va så hann jag med bussen 0845 och fick ett sms av Emelie att jag skulle vänta på henne inne i stan :).

När Emelie kom så åkte vi bussen till skolan, vi hade då klassträff och det var lika roligt som vanligt! Sedan så gick vi till datakunskapen som gick väldigt fort idag :), hade väldigt kul kollade runt lite på nätet!

Lunch efteråt och jag,Malin och Emelie satt och pratade :) Alltså ni tjejer betyder så himla mycket för mig det ska ni veta :)<3<3

Engelskan skulle vi läsa våra böcker men jag säger bara en grej!;
RULL STOL !!
Haha x) bara alla i HR08C klassen kommer förstå vad jag menar :); men jag kommer lägg ut en film sedan på youtube.com så kanske ni andra förstår (a)

Kvällen blir att stanna hemma med min underbara familj och bara ta det lugnt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0