5/3 - 09

Torsdag

Idag så var det att gå upp tidigt för att åka till skolan för att ha en svenska lektion! Vi har fått en lärarkandidat men har ingen aning om vad hon heter för jag kom lite försent! Sedan så kollade vi på shrek :), riktigt kul , skrattade en del åt åsnan men han är ju så rolig :D (a).

Sedan hade vi rast i 1½ timme så jag käkade och satte mig vid rektorerna med Dejan och Rickard. Fixade läxan som vi hade tills idag. Det gick bara bra och läxan blev klar :). Sedan så jobbade jag med Emelie och Malin. Vi gjorde choklad moussé och brylepudding.
Chokladmoussén var nog det godaste :) även om det tog tid! Sedan så smakade brylepuddingen ägg och det var skit äckligt!! 
 
Tjejerna städadeköket idag och jag kan inte förstå varför man inte tar upp 3 ägg som ligger på samma ställe! Och vem slänger ut en massa choklad på golvet :@. MAN BLIR SÅ TRÖTT!!
Men som du klarade vi oss tjejer med varmvatten,diskmedel och en borste. Vi städade på 15-20 minuter, sedan var det att åka in till stan för att ta bussen 1505 till Harplinge.

Som tidsfördriv så läste jag min bok som vi har i läxa i engelskan! Så nu har jag kommit en bit på vägen! Möte upp med Matilda och Maria på bussen. Vi kom till konfan och käkade fika. Ibland så undrar jag om ungdomarna får mat överhuvudtaget!! Visa klagar bara för dem får 5-6 mackor :S, Herregud!!!!
Sedan gjorde jag och Ida iordning i köket efter ungdomarna som skräpar ner en del ;).

När klockan var ungefär vid 5 tiden så satte vi i gång "Lejonkungen 1". Sist jag kollade på den var typ för 2-3 år sedan! Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en tecknad film förut! Ida och jag pratade en del och ledarna blev sur! Men skit samma har man ett liv måste man sprida det vidare! Sedan så snackade prästerna och ungdomarna lite om filmen och vad dem tyckte om den! Jag och Ida satt då ute och pratade en hel del :). Mycket trevligt!!!

Sedan var det att sätta sig i bilen för att åka till GBT på UG!
Herregud vilken humor vi ledare kan ha egentligen! Skrattade nästan så jag kissade på mig och jag har aldrig misslyckats så mycket med ne kaka som denna gången. Jag kom hem för några minuter sedan och nu är det dags att sova för imon så är det skolan tidigt igen!


Tack för en underbar dag och mina vänner betyder enormt mycket <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0