28/3 - 09

Lördag

Idag så vaknade man hos Maria vid halv 12 tiden. Låg kvar och tog det lilla lugna och bestämde mig sedan för att gå ner och titta vad Maria hade för sig. Jag hittade inte henne någonstans och blev lite orolig tills när jag kom ut i köket. Altandörren vart öppen så jag gick och kollade. Ne då låg mitt kinderägg och solade :), 10 grader utomhus och hon ligger och solar. Men jag bestämde mig för att joina henne :), Låg där i ca.30 minuter innan hon dukade upp frukosten på altanen :). Riktigt gott. Solade lite till, skönt med lite sol :).

Sedan så bestämde jag och Maria oss för att cykla till tempo för att handla lite :). Jag köpte en pepsi och hon en cola eftersom att det är earth hour, så tänke vi mysa till det lite :). Drog hem igen och solade lite extra :). Pratade en massa strunt och sedan så gick jag och badade i 40 minuter innan Robinsson började :). riktigt skönt med ett långt bad, men tyvärr blev vattnet kallt väldigt snabbt "/. Men men... Sa iallafall till Maria att jag skulle komma upp 19.59. Och utan att veta av det så kom jag ut till TV:n 19.59 ;) Hihi perfekt tajming :)!!

Kollade på robinsson och satt och drack lite cola och popcorn. Ungefär vid 12 tiden så bestämde vi oss för att gå och lägga oss och prata lite :).

Tack syster <3, du ska veta hur mycket du betyder :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0