27/3 - 09

Dataprov

Idag så vart det att gå upp men vart lika seg som varje fredag men gick upp tillslut :). Satt jämte Alexandra på bussen och fick reda på att dem skulle ut och fika idag efter skolan :). Så jag bestämde mig att följa med även om man är pank så kan man ju bjuda på ett leende :).

Kom till skolan och vi kollade färdigt på filmen "tillsammans". Sedan så pratade jag,malin,dejan och jamie om 70 talet i filmen och det vart roligt . Sedan så satt jag, Malin och Jamie kvar och pratade om roliga historier men dem skriver jag inte upp här även om dem vart fett roliga x).

Sen hade vi klassträff. Idag så gick det snabbt och vi gick tidigare till datakunskapen. När vi satt och väntade på att vi skulle börja så brakade ett bord ihop där Olivia, Bella, Hanna I och Hannah S satt på ;) Emelie Y skulle lyfta Hannah och då brakde benet på bordet ihop och alla föll ner på golvet.

Sedan hade vi provet och jag klarade allt fast 1 minus "/. Så jag fick MVG på provet :). Blev fett glad för denna veckan har det blivit mycket prov och det har gått bra :D.

Sedan så drog vi på engelskan men vi fick ledigt men ska fixa lite olika papper  tills på tisdag annars får man IG. Men jag satte mig med Malin och kollade på film med Hygge,Jim och Nicky. Kastade runt min godispåse och sedan kom Jamie och Dejan förbi och pratade lite :). Kollade färdigt på filmen samtidigt som jag sminkade mig och det såg nog lite roligt ut när man väl satt där inne i mörkret. Sedan så gick jag för att träffa Alexandra som hade prov!

Drog in till stan och dem skulle käka på stan iallfall Alexandra,Pontus,TK och Tobias :). Även Alexandras kompis vart med. Mycket trevligt och då kom Maria förbi och gjorde oss sällskap :). Sen mötte vi Mina och en av Alexandras andra kompis :). Förlåt att jag inte kommer ihåg era namn (a). Sedan började vi diskuterade om vilket kaffe vi skulle gå på och då så gick Tobbe och TK till morfars men där vart det fullt så där kunde vi inte va. Så vi samlade ihop oss och drog till ett fik som jag aldrig har varit på något med Fribergs :). Mysigt kaffe.

Sedan åkte jag hem och pappa fick reda på att min cykel har blivit stulen (typ i november). Men men han är seg som vanligt men som tur väl är att jag får låna mammas cykel om jag ska hem till kompisar. Så nu sitter jag hos Maria och
alla dem andra. Har haft mycket trevligt och nu sitter Maria och dampar när hon spelar packman

Ska snart sova :). God natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0