26/3 - 09

Ledarsamling
Först ska jag gratta 2 av mina kompisar idag :D. Elina som fyller 14 och Agneta som fyller 17 :D,
Hoppas ni får en bra födelsedag!! Pussar på er båda :)<3

Började skolan idag med att kolla på en cp-film i svenskan som heter "tillsammans". Jag, som många andra inte tyckte att den vart bra eftersom att det vart en aning konstig! Sedan så hade vi lunch, Jag och Malin satt och åt tillsammans och snackade en massa :). Sedan så hade vi ingenting att göra så vi gick till omklädningsrummet och vi pratade en massa och hade fotonoja :)<3, Malin du är underbar och en massa minnen <3

Sedan så hade vi matkunskap och då så skulle vi göra hemmagjord falafel och det var faktiskt gott :). Det smakade lite konstigt men det fungerade att äta :). Jobbade med Malin sedan så jobbade vi med Hygge och Jonas! Trevligt trevligt, sen så skulle killarna städa. Jag gick in till stan och träffade Maria. Vi bestämde oss för att kolla på skor och sedan gjorde jag mitt syntest på körskolan :). Gick bra och antagligen ska jag få mitt körtillstånd nästa vecka :).

Sedan var det ledarsamling på församlinggården och vi gjorde en massa roligt :). Vi sjöng för Agneta och hon fick tårta :). Riktigt mumsigt men sedan åkte jag hem.

Skulle plugga och gjorde det en liten stund så jag drog ut med Maria och Fidde. Det snöade uta helvete och vi drog hem till mig :) kollade på sveriges värsta bilförare och grattis till Gurkan som vann ;). Sedan så åkte dem andra hem och jag duschade och sedan kom mamma och pappa hem :). Dem hade varit på bulls och sedan gick jag och la mig :)

God natt älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0