25/3 - 09

Hemma och vart sjuk

Idag så mådde jag skit så jag stannade hemma från skolan. Åkte till läkaren och kollade vad det var för fel på min hals men det var inget fel alls :). Sedan överraskade min mamma mig med att vi åkte till Ikea i Helsingborg. När ska vi väl skulle betala köket så gick vi igenom hela ikea och sedan kom vi äntligen fram till kassan och vi bildade en skit lång kö och då så gjorde kassörskan fel och vi fick gå till kundtjänst eftersom att vi ska göra om vårat kök!

När vi stod där så kunde vi inte betala och vi fick ringa till pappa för att kolla vad som var felet. Men han sa att det skulle fungera men det gjorde det inte så mamma bestämde sig för att ringa kundtjänst på banken och tillslut så fungerade det och nu har vi äntligen köpt ett kök och det kommer hem till oss den 23 april :).

Sedan så gick vi igenom hela ikea en gång till för att köpa en massa olika saker :) Jag fick en ny byrålåda och några lådor som jag ska ha i den :). Sedan så gick vi och köpte en liten spis som vi skulle ha och allt blev problem och den måste vi betala när köket kommer! Sedan när vi väl skulle betala så dampade allt igen och vi fick den segaste personen i kassan ever!!

Drog hem och somnade i bilen. När vi kom hem så började jag sätta ihop min nya byrå och lite senare så kom Maria hem till mig. Vi käkade tacos och sedan gjorde vi iordning mitt rum :) slängde ut 1 tv-bord och 1 rullbord :). Det blev riktigt bra

God natt sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0