24/3 - 09

GRATTIS MIN ÄLSKADE PAPPA <3

Min pappa fyller år idag så säger GRATTIS OCH JAG ÄLSKAR DIG <3<3

Började med skola idag, hade prov i livsmedelkunskap. Gick bra tror jag :). Blev nöjd och satt kvar sist av alla känner mig som en liten plugghäst! Sedan hade jag matte och jag fattade ingenting eftersom att jag är sjuk så klarar jag inte av att tänka över huvudtaget :S.

Drog hem och dammsög eftersom att jag lovade min mamma det <3, sedan så gick jag och kollade på film i min säng och somnade vid halv 2 och vaknade sedan vid 4 tiden :). Blev några timmars sömn och det känns bättre :).

Sedan så hjälpte jag mamma lite med att fixa iordning maten som vi skulle ha idag, vi gjorde som crepzé fast vi gjorde med våffllor istället eftersom att det även är våfflornasdag idag, blev lite allt möjligt som räkor,lax,sås,tomat m.m. Det var skit gott.
Min äldsta bror kom även hem :). Älskar dig bror min <3

Ne nu ska jag snart sova. Ska stanna hemma från skolan imon så vill gärna sova länge :).

God natt allihopa :), och Emelie hoppas du har det bra på teneriffa <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0