23/3 - 09

Grattis Emelie <3

Idag är det ingen vanlig dag utan min älskade kompis Emelie's födelsedag HURRA HURRA HURRRRAAA! <3<3

Började med att gå upp tidigt men har börjat känna på en förkylning nu som har irriterat mig hela dagen. Åkte med bussen in till stan vid 07.27. Hatar den bussen alltid full och den är oftast försenad "/ !!! Men kom in till stan och gick till omklädningsrummet och bytade om till kockkläderna.
Idag i serveringen hade vi prov i serveringslära, det gick väl sisådär. Hoppas på bra poäng och ett högt betyg :). Sedan så fick vi reda på att vi inte skulle servera till någon idag utan vi skulle duka upp för några personer som kallar sig för doft och smak.

Jag satte mig att vara i kassan att fixa dricka och blommor till borden :). Det blev riktigt fina blomarrangement :). Sedan så käkade vi mat, det blev schnitzel med klyftpotatis och sås :). MUMMMAA <3<3
Sedan orkade inte jag och Kim städa så vi satte oss i en vrå och sen kom läraren på oss att vi satt där och gömde oss. Men tillslut kom vi på ett annat ställe att gömma oss på ;). Det blev vid den vita tavlan! Kim stod lutad under tv:n och jag låg ner på golvet ;). Älskar dig Kim<3

Sedan så gjorde vi iordning och vi fick sluta vid halv 3 tiden :). Sedan så fick jag sitta och vänta på att Elina skulle bli klar och komma ut från klassrummet. Satt ute i solen medans jag väntade med Sofia :).
När Elina väl kom så skulle hon röka och sedan gick vi till Netto för att köpa 1 cola och 2 chokladkakor :). Men nehe då fungerar inte mitt kort heller :S, blir så jävla sur så jag ringer upp mamma och säger exakt vad fan jag tycker om våran "ÄLSKADE" bank FAN!!!

Sedan var det att fixa så Elina blev medlem på tre.se och vi vart ju så duktiga :). Sedan kören. Höll på att somna ett flertal gånger men tillslut så slutade det :D. Sprang typ igenom hela stan och fick reda på att jag missade bussen. Ringde till mamma så hon fick komma och hämta mig men då ringde hon upp och sa att pappa var på amadeuskliniken så då åkte jag dit och åkte med min älskade pappa hem <3.

Så nu sitter jag här och tar det lilla lugna :). Älskar er alla som har gjort min dag till den perfekta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0