22/3 - 09

Home sweet home

Vaknade av Elins underbara väckarklocka eftersom att hon skulle ut och springa, men hon låg kvar i sängen och sedan somnade jag om! Vid 8 tiden så kommer Alexandra in i vårat rum och ser inte att jag ligger och sover i sängen x), Sedan så frågade hon vart jag tog vägen så sa jag att jag låg i sängen hela tiden :).
Gjorde mig iordning men orkade inte sminka mig utan drog på lite mascara!

Drog ner och käkade lite frulle och skrattade lite granna ;). Sedan skulle vi städa i 45 minuter! Blev lite sur för att ingen lyssnade på mig och jag fick gå och prata en hel del så alla förstod! Sedan skulle vi ut och leka i 1 timme :). Gjorde pepparkaksgubbarna och ett två tre röttljus! Gick jättebra och alla var på glatt humör!

Sedan for vi in i kyrkan och pratade om att vara ledare :). Hoppas att det är någon som vill bli min efterträdare nu när jag ska sluta!

Har haft enorm kul i helgen och ni alla konfirmander är underbara :D.

SKRATTAT HAR JAG INTE GJORT PÅ ETT JÄVLA TAG <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0