21/3 - 09

CP rullstol

Började med att vakna vid kvart över 7 och gick upp och duschade ;), Sedan fixade jag mig iordning och då vaknade Alexandra :). Pratade lite och fixade mitt hår. Blev najs :). Gick och väckte alla vid 8 tiden och såklart så skulle vi äta vid halv 9! Men alla killar började duscha vid 0820!  Fick lite damp och tillslut så kom vi ifrån skolhuset!
Käkade frukost och fick reda på att Söndrum skulle ha morgonen bönen :). Det var trevligt då dem sa att vi alla skulle sitta utspritt. Sjöng och hade trevligt :).

Sedan hade jag och Elin lektion! Vi gjorde olika plancher och vi hade enormt roligt! Sedan var det lunch vid halv 1 och fick kött och potatis. hur gott som helst! Sedan skulle vi leka med dem från Söndum, vi gjorde först molekylen och sedan gjorde vi guld kornen! Pratade lite med dem andra ledarna och dem var jättetrevliga :).
Stackars Jens som skadade sig som fick åka till akuten för att kolla hur det gick med hans fot!

Sedan hade vi lektion! Trötta och glada var vi alla och vi chillade lite!
Sedan åkte Ida hem :(, skit tråkigt men hon kom tillbaka senare på kvällen :)<3. Sedan så gick vi ut och gick :), vi ledare skulle komma på 2 frågor var och det var riktigt bra frågor :). Sedan gick vi igenom alla svaren och Maria's grupp vann :D:D<3<3(*bäst*). Sedan skulle vi skriva på våra böner som vi skulle läsa upp i kyrkan!

men vi kunde inte konsentrera oss för Jens skulle berätta för oss hur det gick till när han skadade sin fot! Jag har nog aldrig skrattat så himla mycket i hela mitt liv! Det var kul och sedan så kom vi på att vi skulle göra en bön ,

Sedan var det dags att äta kvällsfika :) därefter kvällsandakt! Trevligt!

Blev att vara uppe till halv 2 och skricka på alla ungdomar som inte kunde hålla käften!!!!!!! Men till slut så somnade man in och myste :)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0