20/3 - 09

Konfaläger begins

Skola idag, tänkte att jag inte orkade men gick upp ändå! Hade svenska, vi kollade på film "Kapten Orange" Inte så värst kul men lärorik! Hade sedan diskutioner och det gillar vi inte!! Allt från bussar till USA! 
Sedan hade vi klassmöte hände inte så mycket där heller tycker jag! Sedan så hade vi datalektion. Gjorde lite genomgångar om provet som vi har nästa vecka! Inte så kul men va fan gjort är ju gjort!
Engelska på slutet och vi kollade på "Dead Poets Sociaty". jag gillade nog filmen mer än boken men det fungerade!

Sedan så åkte jag hem med 1335 bussen och kollade packade det sista till lägret! Fick ner allt i en väska och det kändes perfekt :D.
Mamma kom hem och hon hade köpt en massa godis;
#1 chips påse
#3 mentosrullar
#1 pollypåse
#fruktnappar
#tuggummi
#halstabletter
#2 läsk (1 cola och 1 fanta)

Detta skulle jag då överleva på under 3 dagar. Som om att mamma trodde att jag skulle åka utomlands och det inte skulle finnas något att äta på hotellet!

Åkte med Maria och dem vid 4 tiden. Kom dit och fick våra rum :) Trevligt trevligt. fick bo med Alexandra. Vi hade lite olika aktiviteter på kvällen. Vi hade olika lekar och vi hade aftonbön, Aftonbönen fick jag ha med Alexandra,Ida och Elin :). Jag och Elin delade på en text, gick jättebra att läsa. brukar inte läsa så bra men blev glad :). Käkade lite fika och sedan var det att dra ihop alla konfirmander att sova! Jag och Alex somnade vid halv 1 tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0