18/3 - 09

1 år sedan idag "/ <3

Idag så är det ett år sedan jag åkte till Thailand med min underbara familj, och självklart kom alla minnen upp i huvudet, Älskar verkligen Thailand och hoppas på att få åka nu dit i 3an :).

Idag blåste det inte så mycket riktigt skönt. Träffade Emelie på bussen och hon var så sommarklädd så jag inte kunde tror det :). Riktigt fin vart hon, Snackade med Alexandra, som jag trodde hade opererats igår men det hade hon inte. Så hon kan följa med nu i helgen :D<3.

Åkte hem till Maria och packade ihop mina grejer och sedan så hämtade mamma mig. Fixade Malins tema till mobilen så hoppas hon blir glad imorron :). Alexandra kom hem till mig och vi käkade mat och pratade en massa minnen. Väldigt trevligt, saknar dig fett mycket bästa kompis <3:).

For ner och lagade mat med Fredrika,Tobbe,Danne och Danne :).

Puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0