15/3 - 09

Chill dag till 1000 %

Först måste jag säga grattis till Robert som fyller 17 år :D, saknar dig norrläningen !!

Vaknade vid 12.15 idag. Käkade frukost och sedan bastade jag och Maria :). Satt vi datan och sedan lagade vi middag :). Vårrullar med Lis (ris*). Smakade smasken, sedan var det att packa ihop alla grejer för mamma skulle komma och hämta mig :), åkte hem och möblerade om lite för jag inte har kunnat sova :P

Maria kom hit och vi kollade på film och vart lite onyttiga :). Drog ut en liten stund och snackade skit och dansade som en jävla galning, tror jag har blivit trädkramare med :O<3

God natt imon är det skola och då är det dags att servera :O
WISH ME GOOD LUCK!!

Puss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0