14/3 - 09

Göteborg och melodifestivalen

Idag så vaknade jag av att mamma ringde till mig och sa att vi skulle åka till Göteborg vid 10 tiden :), Jag och Maria gick ner och gjorde oss iordning och satte oss för att äta frukost. Men då kom Sara och Ellen ner och höll oss sällskap. Sedan så åkte Sara hem (tack för att du kom :)) och strax där på så åkte Ellen hem.

Vi sminkade oss och skrattade en hel del tills det var dags att sätta oss i bilen i 1½ timme. När vi kom fram så gick jag och Maria in först för mamma och pappa skulle köpa en gasolhäll utav några killar som vi ska ha i vårat nya kök :). Vi kollade kök,sängar,soffor och allt möjligt tills vi blev hungriga och gick till min mamma för att hämta pengar (a). Mamma och pappa stod och designade ett kök som vi har beställt :). Så snart blir det andra bullar i huset :). Hehe,

Vi gick och åt. Benfri kotlettrad med pommes och bearnaisesås. Riktigt gott. Satt och pratade om allt möjligt och hade mycket trevligt. Satt och kollade på alla snygga killar som fanns där (a). Sedan var det att hitta mina föräldrar igen men vi gick bara runt i cirklar och jag blev riktigt yr. Och alla idioter som ska stanna mitt i vägen eller som ska gå förbi som trycker sin armbåge mot min. USCH FÖR ER!!

Hittade till slut mamma så vi gick och betalade det vi skulle ha :), Det blev 3 lådor och ett nytt örngott och sånt till min fina säng (a). Sedan så satte vi oss i bilen för att åka hem.

När vi kom hem så kollade vi på Benjamin Bottons otroliga liv. Den var bra men jag tycker att det var lite för lång, men men. Vi gjorde även lite mat. Denna gången blev det coucous och bulgur sallad med currykyckling:). Gott och vi åt upp allt :O Det var ju inte lite mat som vi hade gjort heller :P

Sedan kom JS,Jonas och Ellen och kollade på melodifestivalen på tv. Jag lovar dig när jag trodde att Carolinas Auf Ugglas skulle vinna så satt jag och skrek i soffan!! Men som tur väl gjorde hon inte det :D. Men jag tycker att Måns skulle ha vunnit (a)-

Dags att sova nu :). God natt <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0