13/3 - 09

Fylle fredag

Idag så åkte jag till skolan som vanligt, det snöade en hel del dagen innan lite tråkigt men det var trevligt, Började svenskan och vi hade 40 minuter lektion för vi skulle sedan på en teater! Berättade lite för Emelie och Malin om törnrosa :).

Seriöst när vi kom till teatern så trodde jag fan inte mina ögon :O! Det handlade om hippies som levde på 70talet(?)!  Jag trodde fan dem gick på droger alltså :S. BTW det var nog den sämsta teatern jag har sett!

Sedan hade vi klass möte gick väldigt snabbt,

Datan gick snabbt och jag blev klar med 3 övningar *stolt* heheh (a).

Orkade inte gå på engelskan så jag åkte hem och packade iordning mina saker eftersom att jag skulle åka till Maria och sova där :). Åkte till tempo för att köpa cider och cola :). sedan så lagade jag och Maria mat :), entrecoté med potatisgratäng och sallad :).

Sedan trillade alla in en efter en och vi började dricka lite smått :). Sedan så rökte vi lite och hade skoj,

ELLEN WAS DRUNK FTW!!!

Ne ska dra <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0