12/3 - 09

Torsdag

En vanlig torsdag som vanligt, förutom ingen konfa, kändes konstigt att inte behöva stressa sig från skolan till bussen inne i stan ;).

Svenska som vanligt och vi skulle skriva färdigt vårat tal om en saga som vi gillade att kolla på när vi var mindre! Ska berätta om törnrosa imon :). alltid lika kul att prata inför klassen!! NAAAAAAT!!

Sedan hade vi våran underbara rast !

Matkunskapen var lite rolig idag, vi skulle prata om fisk och hur man fileéade den :). gick väldigt bra för mig men det var äckligt när vi skulle ta bort alla inälvor! Då mådde inte jag bra iallafall men det gick bra, Emelie,Malin och jag blev klara först eller näst först och hade ingenting att göra så vi satt och tjatade på Peter att få sluta tidigare. Hann med bussen 1435. Såg att mamma körde förbi, så jag hoppade in i bilen men hon skulle till frisören och det visste ju inte jag så jag fick springa från österskans till hvitfeldtsgatan :P. Hann som tur väl var!

Åkte hem och tog det lugnt, jag gick hem till Ellen och träffade Fidde :), Käkade en jävla massa oliver och lite onyttiga saker :). Vi gick ut en lång runda och snackade om allt möjligt, riktigt skönt faktiskt.
Tack för att ni lyssnade

Kom hem nyss men ska sova nu :), God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0