10/3 - 09

Tisdag

Kort tid idag i skolan, började med livsmedel och snackade om vin,cider,öl,kaffe,te och kakao :). Vart mycket trevligt att lyssna på alla som redovisade :) sedan gjorde vi frågor till provet som vi ska ha någon ggn, vet inte när men ngn ggn :)!! Sedan hade vi matte, alltid lika roligt med bråk, för en gångsskull fattar jag matten :o OTROLIGT ;)

Sedan var det att sätta sig på bussen som man åker i 35 minuter,  läste boken i engelskan som ska vara klar nästa veckan, börjar äntligen bli klar :). Kom hem och gjorde mig lite mat,
pommes och hamburgare och för att vara lite nyttig lite gurka och tomat :). Smakade gott och sedan så somnade jag sött i min lilla säng :)

Vaknade för att dra till Ellen :), träffade Jonas och JS där, sedan så gömde jag JS keps så det inte skulle åka hem (a), e man en ängel eller vad :). Tillslut så hittade dem den men då kom Fredrik så det var roligt :D, Gick ut en lång runda och bara tog det lugnt, snackade lite. Riktigt skönt att bara prata om livet och sånt :). Sedan gick vi till Ellen och vart lite onyttiga :), Fredrik och jag tryckte i oss en hel del oliver :D mummmms <3<3

Så kom hem för ett tag sedan :). ska sova nu. men ha det bäst :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0