6/6 - 09

Sveriges nationaldag

Du gamla du fria du fjäll höga nord...... Aaa dagen kunde inte börja bättre att man vaknade till att pappa satte igång sitt högtalarsystem MED radio. Aja fick gå upp och klippa gräset och tjänade 50 spänn :).
När jag var klar så va det bara att ta det lugnt och då ringde Natalie :). Ikväll blev det att åka in till stan för att träffa henne och Daniel :).
Vi kollade på film och den ena hette "dead silence" och om jag ska vara ärlig så tycker inte jag att den var så läskig så jag skrattade typ igenom hela filmen :). Jag förstår om ni hatar mig (a), Kram kram <3

Sedan följde dem med mig till min brors lägenhet för att lämna mig.
Sverige förlorade matchen med 1-0 och MIN bror visades på TV skärmen :D:D hihi <3

Ne nu ska jag städa lite för här ser för jävligt ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0