5/6 - 09

Sovmorgon

Idag började det med att man snoozade i ca.1 timme och 40 minuter. Därefter krällade sig upp ur sängen för att åka till skolan och ha datakunskap. Kom dit och väntade på att Raile skulle komma. Då kommer Hygge och Nicky. Strax därefter kom Dejan. Dem började diskutera om att Nicky inte visste om att vi hade sovmorgon. Aja diskutionen slutade som den gjorde.

Visade mitt nya powerarbete som jag gjorde om nu när Raile blev så besviken på mig. Mådde inte bra efter det kan jag ju bara medge. Fick VG i slutbetyg, så nöjd är man ju :). Hade önskat mig ett MVG men var så dålig i powerpoint så tyvärr inte "/.
Emelie Y och Axel kom in på lektionen med och vi gick alla därefter för att käka. Det var ju inte den godaste maten jag man ju medge men det gick iallafall ner i strupen och ner i magen. Sedan gick vi till uppehållsrummet där vi snackade och sen hjälpte jag och Ydenbruden Axel med hans powerpoint arbete.
Hade rast i 2 timmar så tiden gick inte så snabbt som vi skulle velat. När rasten äntligen vart slut så träffades vi i klassrummet i 13 minuter sedan drog jag vidare till mammas jobb.

Åkte hem med henne och gick in på rummet. Självklart vart det svinkallt så jag kröp ner i sängen :).
Sedan dess har jag suttit här och tagit det lugnt och snackat med alla underbara människor :).

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0