4/6 - 09

Beachparty

Alltså jag har nog aldrig varit med om att det har varit så chill som på gymnasiet. Det händer ingenting och nu går man bara till skolan för att få närvaro. Fick reda på att vi börjar kl.1300 imon. Om man inte har visat sitt powerpoint arbete. Så måste in till skolan vid 1040.

Idag började man med svenska. Berätta om min bok så hade jag bestämt mig för att inte berätta slutet. Men dem ville så gärna veta så fick avslöja allt. "( trist men men . är man nyfiken så är man.
Kollade på någon film, men den vart sjukt dålig så jag och Emelie gick ut för en rökpaus. Kom sedan inte in i klassrummet så satt utanför och snackade lite. Då kom Peter och vi fick börja tidigare :). Hade ett "litet" prov. Därefter fixade jag mitt skåp och det är nu tomt.

Gick och lämnade några böcker i biblan med Hanna och Olivia :) därefter gick jag in till stan med Olivia. Kom till busshållsplatsen och hann precis med 330 bussen. Så sa adjö till Olivia och satte mig på den. Alltid lika kul att åka i en buss som tar typ 20 minuter att komma hem med "(.
Cyklade hem där jag träffade min älskade bror. Han hade vart ledig hela dagen så han låg och slappade på soffan.Gick in och duschade. För jag skulle på beachparty 2oo9! Fixade håret, blev 2 flättor.
Sedan fixade jag lite mat, och sedan vid 7 tiden åkte jag ner till stranden :). Träffade några nya personer som ska bli ledare.

Vi åt och hade mycket trevligt när vi då skulle tävla i att få mest krabbor, Kom på delad andra plats med Maria :), Fan
vad vi äger!! Fick 6 krabbor. Seriöst jag hatar verkligen dem så Maria fick ta dem och springa till spannen! Sedan sjöng vi låtar och hjälpte därefter till att plocka iordning. Fick mina Rom-bilder och konfirmationskorten. Blev för en gångsskull bra på dem, så dem ska jag sätta upp någonstans där jag ser det varje dag.

Ne nu börjar klockan bli mycket. Kan iallafall medge att jag har höjt mig i svenska :) Hade G- på grundskolan och ligger nu på ett starkt VG :). Blev fett glad när jag fick reda på det.

Ska duscha mig varm sedan blir det nog sängen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0