27/6 - 09

Amatörer på banan va det ja

Vaknade av att mamma väckte mig för att säga att vi skulle åka och köpa ett skrivbord till mig eftersom att dem ska ta mitt barbord ute på altanen. Så gick upp, käkade lite frukost och sedan åkte jag och mamma till JYSK. Det bordet jag ville ha fanns så det fick vi med oss hem.
Därefter drog vi till systemet, oh vad man blev sugen på en del där inne (a). Men det får bli en annan gång. Åkte till WILLYS och köpte det som Rasse skulle ha till sin fest.

När vi kom hem så började jag sätta ihop skrivbordet och allt gick bra till en början. Men självklart så blev det komplicerat så jag blev riktigt arg och då blev det lite fel. Men pappa sa till mig att ta en paus och det måste jag tacka honom. TACK <3,
Sedan kollade jag på TV och då kom NalleDanne och Rasse. Eftersom att min älskade bror fyller 22 på måndag så han har bjudit hit några kompisar för att spela golf :). Så jag följde med dem ut på en runda, jag har nog aldrig haft så kul när jag har spelat golf någongång. Spelade med pappa,Anders och NalleDanne. Det gick bra och jag säger bara en grej;
4 amatörer på en PayAndPlay bana, haha x) det blir ju bara katastroff! Men klarade mig igenom dem 12 hålen med en massa dricka och en massa snuskprat.

Sedan åkte man hem och åt grillat. Riktigt gott och därefter så snackade man lite med "nykteristerna" som satt på altanen. Därefter fick jag hjälp av NalleDanne med mitt skrivbord och tillslut fick vi ihop det :). Blev riktigt bra. Lägger ut bilderna senare för jag orkar inte lägga in dem på datan nu x).

Ne nu ska jag sova för imon ska det bli sjukt fint väder och då kanske det blir stranden med polarna :).

God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0