2/6 - 09

Matteprov

Aja skolan börjar äntligen gå mot sitt slut. Är endast 9 dagar kvar till sommarlovet! Jag längtar mer och mer varje dag,timme,minut,sekund<3

Skolan idag började med livsmedel gick igenom powerpoint arbetena. Gjorde om mitt lite och skickade det till Raile. Men hon kommer nog inte godkänna det ändå. Det fanns många som vart sjukt duktiga och ska vara stolta över deras fina arbeten.
Hade matteprov därefter, och som vanligt vart jag på mitt "underbar" humör. Självklart tror jag inte att jag klarar detta provet utan kommer att få ett IG i slutbetyg. Men men har iallafall 1 år kvar att ta igen.

Hade lunch och käkade med Amanda JL,Sofia,Elina och Emil. Pratade och hade allmänt skoj.

Idrotten vart sjukt rolig som vanligt. Spelade lite brännboll och det blev ett helvarv även för mig som är så dålig. Hygge gjorde en snygg hjulning in i mål efter han hade sprungit ett helvarv. Tillslut så blev det otroligt jämt så det slutade med att poängen blev 43-45 till det andra laget. bra kämpat!
Fick sluta därefter och träffade Danne och hans kompis Adde. Gick tillsammans in till stan för att käka något medans jag väntade på Maria.
Satt utanför pölsemannen men tyvärr så öppnade dem inte så vi drog vidare till McDonken. Käkade lite och det vart sjukt gott. Har inte ätit där på ett tag.

Gick till H&M och fyndade lite kläder. 2 linnen och 1 par shorts. 198 spänn gick det på :). Blev glad iallafall. Gick runt i stan och tog bussen hem vid 4 tiden. Möblerade om i rummet och nu har man mer plats än vanligt. Känns konstigt att sitta långt ifrån spegeln x).
Vid halv 7 tiden ringde Ellen och sa att vi skulle dra hem till Maria. Träffade Fidde på preem och jag säger bara att jag älskar motvind mer än allt annat på jorden! Kom hem till henne där Tage och JS väntade. Snacka lite skit,åt glass och låg på spikmatta. Drog hem vid halv 10 tiden. Så nu sitter man här och ruttnar.

Ne nu blir det sängen :). God natt <3<3

--------------------------------------------------------------------------------------------


Daniel som man träffade idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0