23/6 - 09

En liten paus

Efter en hektisk helg och en sjukt rolig midsommarafton så har jag tagit en liten paus från bloggandet. Men nu har jag känt att det är dags igen :).

Midsommarafton var en sjukt härlig kväll, träffade många underbara människor med en massa flum och dricka :). Tack Daniel som hade festen hos sig och hoppas på yttligare flera roliga stunder :D.

I helgen har jag inte gjort så mycket mer än att varit med Maria och jobbat. Tjänade 150 spänn hos Maria för vi serverade hennes pappa å hans polare. Riktigt kul men lite tjat blev det på dem med när dem inte ficksina pizzor i tid. Men när dem väl fick dem så blev det tyst och dem var väldigt nöjda.
Söndagen började med en lite sovmorgon innan man åkte till jobbet för att tjäna en hacka. Diskade och träffade lite nya människor, fick sluta efter 4 med en liten matbit i magen cyklade man hem i ett långsamt tempo för att smälta maten.

I veckan har jag bara legat ute och slappat eftersom att solen äntligen har kommit tillbaka, om man har tur så stannar den länge. Ne nu ska jag fixa mig för det blir antagligen matchen ikväll med Maria,Maja,Pontus och Fidde :).

Puss på det <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saknar Elin som är på Gran Canaria. Om en vecka kommer hon hem :)<3

Kommentarer
Postat av: Elina ;>

skiit va skönt med sol<3<3

2009-06-23 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0