1/6 - 09

1 Juni 2oo9

Försov mig i morse "/, kände för att stanna hemma men tog mig långsamt upp och gjorde mig iordning. Cyklade ner till bussen och åkte till skolan. Seriöst vill bara ha sommar så man slipper denna jävla bussresan!
Mötte Malin vid dörren och fick reda på att hon också hade försovit sig. Gick in tillsammans och kom när det var frukost. Därefter skulle vi jobba och då bestämde vi oss för att göra kladdkaka :).Jag kan säga att den blev jäkligt kladdig och som prickenöver i:et så drog vi på lite vid choklad. Det blev sjukt gott,

Städade hela metodköket och fick sluta vid halv 3. Hon kom ju bara på mer och mer saker för att inte släppa oss tidigt. Men men kom därifrån och mådde skit. Åkte hem med mamma. Solade lite och åkte vi till flygstaden och handlade lite. Fick smaka på en ny pizza och den vart sjukt stark. Åkte hem och käkade lite.

Ne nu ska jag duscha och fixa min piercing :). 1 vecka sen imon :D:D<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0