15/6 - 09

Sega inlägg

Jag har inte haft orken till att skriva massa inlägg den senaste tiden, men ska ta tag i detta nu och försöka :).

Sommarlovet har börjat bra och solen börjar äntligen komma fram bakom dem gråa tunga molnen.
Idag så var jag hemma och solade lite. Vaknade vid 12 tiden. Nu älskar jag måndagar, ingen kör och ingen skola :D, så himla skönt.
Åkte in till stan med Maria,Fredrik och Ellen idag och åt på blue thai :). Var riktigt gott.
mumma      maria och ellen     fidde och jag
min mat                                        Maria och Ellen                  Hanna och Fredrik


Åkte sedan hem och var ute i samhället :) Imon blir det liseberg med gänget :D.
Love <3
Kram på detta :)<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0