11/6 - 09

Sommarlov och solen lyser inte någonstans!

Vaknade med ett stort leende på läpparna att äntligen är det sommarlov. Men en grej jag inte kan förstå är att jag har redan gått 1 år på gymnasiet. Kan inte förstå hur många nya vänner man har lärt känna men även vänner som man har förlorat "/.

Nu hoppas jag iallafall på ett sjukt underbart sommarlov som man kommer få många minnen av! Ne nu ska jag fortsätta berätta om min dag. Sista dagen i 1an.

Som sagt, efter jag hade vaknat gjorde jag mig iordning och gick ner till bussen. Där jag träffade Emelie och Sara W. Kom in till skolan satte oss och snackade lite skit med Sandra och Malin. Sedan gick vi och lämnade en massa saker till lärarna som skulle in och sen gick vi till affären för att möta Malin :). Vi köpte lite cola och gick med ett stort leende till bistron.
Där satt både 1or och 2or. Dem delade ut priser till elever. Det jag kommer ihåg så fick Dejan,Emelie Y och Sebastian pris för olika katergorier. När vi var klara där inne så gick jag,Malin och Emelie till biblan och lämnade böcker. Verkligen roligt, men men. Gick till själva avslutningen som hölls i bergmanssalen. Där vi fick beröm av våran rektor på skolan och vi fick även sjunga lite fina låtar som "den blomstertid nu kommer" och "sol,vind och vatten". Detta va en av dem bästa skolavslutningarna EVER!! Förutom den på Gullbrandstorp för 1 år sedan.
Alla sjöng med och sprang glatt ut ur salen för att säga hej då till alla kompisar.

Träffade Daniel och fick reda på att han skulle in till stan för att träffa Natalie, så jag frågade snällt om man fick följa med. Skickade även ett sms till henne och kolla om det var okej, Fick ett glatt sms med ett stort JA i (a).
Så vi satte oss utanför S:t Nikolai och väntade. Tog lite bilder på kyrkan och hade roliga samtal om allt och alla x). Sedan träffade man Natalie och Nathalie. Önskade Natha en riktigt god sommar och sedan gick hon vidare.
Vi gick även vidare till donken (a) för att fixa lite käk.

När vi kom hem till Natalie så satt vi ute och käkade våran goda mat och hade sjukt kul. Gick in och dampade lite! :) Det blev en massa skratt och mycket prat!
Tack för en sjukt underbar dag :). Ni har gjort den perfekt!!

Kom hem och fixade mitt rum lite. Sedan fick man kvällsmat. Och nu sitter man här och kollar på the hills :).

SOMMARLOV <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0