Snön ligger vit på taken, endast lilla jag är vaken

Blogggggaaaa

Idag har dem flesta bloggarna dampat, iallafall dem som jag läser på. Lite tråkigt men dem överlever väl.

Idag så blev vi klara med den underbara städningen. Vi blev klara vid halv 2 tiden så åkte in och postade lite julkort som skulle skickas. Tur att dem inte hade tagit bort dem röda lådorna på stan. Hann med bussen 1435 hem. Skit skönt att komma hem i tid.
Somnade efter tryckt i mig ett paket nuddlar. Vaknade kanske vid 7 tiden. Fick schnitzel av mina underbara föräldrar.

Snön faller faktiskt här nere i söder. Helt chockad, imon ska det bli 7 minus FY FAN vad kallt. säger lilla jag.
Nu ska jag sova.
Imon blir det shopping med Maria och Elin. Ska bli mys :)

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0