Partysugen

Det säger allt.

Ja partysugen på en fredag som verkligen inte har hänt ett skit på mer än att famo och fafa var här idag och åt lite julmat och lämnade paket. Eller mer kuvert eftersom att det man får nu för tiden är pengar. 600 kronor rikare blev man idag då. Känns mycket bra :)

Igår va det själva julafton och hoppas att alla hade en riktigt bra dag. Själv var min dag lite seg men även men humor men även tårar. Tårar på själva julafton när man sitter och tänker på den personen som man verkligen älskar mest i hela världen. Hatar att inte få vara vid den personens sida och krama honom och säga precis vad jag tycker och tänker.

Men glädjen sprids när alla öppnar julklapparna, när min älskade pappa blir "sur" på att han bara får en massa mjuka paket och slänger ner dem i golvet med ett gulligt litet leende. Vi jag älskar verkligen min pappa även om man har det lite svårt ibland. Men in i det hjärta som man har finns det ett litet rum där det står pappa på.
Julklapparna blev jag faktiskt nöjd med;

#2000 till körkoret
#Rosa mobilväska
#Linne
#T-shirt
#Presentkort på bio
#Presentkort på kicks
#Nivea duschcream m.m
#Dataskin
#Armband
#Blommor
#Strumpor
#Skiva
#Godis

Aaa detta var min lilla lista över det jag fick i julklapp. Känns bra med pengarna till körkortet då ska jag bara börja övningsköra med , ja när det nu kommer att hända. Kanske till våran efter man har kommit hem från Marocko. Hoppas på att ha tagit körkortet till sommaren eller under sommaren. Jobbet kommer jag iallafall att ha kvar på samma gamla ställe.

Ja nu har ni iallafall hört lite om min lilla julafton som jag har haft. Hoppas ni andra också har haft en underbar julafton med en massa presenter som ni är nöjda med.

Yttliggare en gång, God jul + snart är det ett nytt år :)
Puss och kram <3




Kommentarer
Postat av: soofie

Åh va mycket bra saker du fick ! :D <3

Vadå vad var de du ville ha hjälp med? <3 Saknar dig också! ses ngn dag snart? :)

2009-12-27 @ 21:05:33
URL: http://bergstaaf.blogg.se/
Postat av: Svar till Sofie!

Är du inne på msn ? puss och kram <3 saknar dig och vi MÅSTE göra ngt snart!!<3<3

2009-12-27 @ 21:56:34
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0