Hemma igen

Andra Advent.

Jaha då är det andra advent. kan inte fatta att tiden har gått så himla snabbt :O.



I fredes var jag uppe i Sthlm och kollade på världsstjärnorna Backstreet Boys.Detta va det bästa jag någonsin har varit på och jag kan inte fatta att jag har stått 3 meter ifrån dem :O!!
Jag är så jävla överlycklig!!!!

Så ni i helgen har jag varit mycket trött och inte orkar göra ett skit :S. Men så är det väl när man har varit uppe väldigt länge.

Nu ska jag fixa bilderna igen och ta det lugnt :).
Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: soofie

Åh va roligt, vill med åka iväg och göra ngt kul :) inte för backstreet boys är mina stora idoler då med :D haha <3 miss u

2009-12-09 @ 22:35:05
URL: http://bergstaaf.blogg.se/
Postat av: Svar till Sofie!

Du det var det bästa jag har varit med om :O. Någon som jag absolut ska göra om ! Du vi MÅSTE träffas snart. Puss på dig och glöm inte, älskar dig <3

2009-12-09 @ 22:46:21
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0