Ett litet god natt inlägg

Städning.

Ville hinna med ett litet inlägg innan man kryper ner i sängen för att berätta om min lilla dag.

Började med att alarmet ringde och man flyger upp ur sängen och gör sig i ordning. Sätter sig sedan på cyklen för att rulla ner till bussen. Usch hatar dessa jävla mornar tur att skiten är snart över :)!

Städning i köket, började med att jag och Emil fick städa frysen med Sassersson. Gick snabbt och sedan städade jag i lärarnas rum och fick hjälpa till i torrförrådet där det tar ca.6 timmar att gå igenom allt och fixa varje jäkla hylla -.-!! Aaa visst låter det som att du hade gjort det snabbare, gör du det :)!!

Sedan in till stan för att testa klänningar. Träffade Elin, ÄNTLIGEN säger jag bara. Gick runt på stan och kollade lite och sedan skilldes vi åt :/. Tråkigt men skönt att höra ifrån dig!
Åkte sedan hem till Natalie för att träffa henne och Cassa. Snackade lite om nyår och så.

Herregud har varit jättesnäll mot mina föräldrar och lagat mycket god mat idag. Så nu är jag mätt tills imon när det blir ÄCKLIG frukost på skolan. Ne nu ska man krypa ner, känner att ögonlocken trillar ner vilken sekund som helst.

God natt :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0