allmänt

allt verkar bara vara skit för mig just nu, kärlek och vänskap.
vill bara att allt ska vara som det var förra året på hösten då livet var perfekt. Nu har tveksamheten börjat komma och jag saknar bara en person mer och mer för varje dag som går. Att veta att den personen inte älskar en som man älskar den personen tillbaka.
Vill bara att allt ska vara som innan , att man inte fastnade med alla dessa dumma känslor för någon som man aldrig trodde man skulle få träffa. Tyvärr verkar kärleken inte vara på min sida just nu och allt är totalt SKIT. vill träffa någon som jag verkligen tycker om som jag kan trivas med under en längre period!

Sen är det det med kompisar, känner att dagarna som går gör att man bara mår sämre och sämre. Den äkta vänskap som man inte hade innan finns där längre och man glider mer och mer ifrån den man verkligen tycker och bryr sig mest om . Att bli ovän är det värsta jag vet och att veta att man inte kan bli sur över en sådan liten grej inte fungerar. Men man känner också att livet är skit när man sitter och ner samtidigt som alla tankar bara åker runt i huvudet på en. Ne just nu verkar allt vara skit och jag vill verkligen inte stanna i Sverige längre, iallafall inte i Halmstad.

en resa utomlands med familjen skulle kunna rädda mig just nu. Att alltid visa att man mår bra och alltid är glad är inte det lättaste. ibland vill jag bara försvinna inte snacka med någon utan sitta ensam och bara få alla tankar rulla igenom huvudet. Men det är inte så lätt som alla säger att det är. Har verkligen försökt!
Att bara lämna sina vänner är inte det enklaste heller. jag vill vara aktiv men blir så besviken på när ens kompisar inte kan fråga en om man mår bra eller om man vill hitta på något. Det är sånt man lätt blir besviken på! Men trodde att man hade en massa vänner som tycker/tyckte om en men som vanligt hade man fel!

Ne nu ska jag krypa ner i sängen med alla jobbiga tankar i huvudet och försöka. imorgon är det en ny dag. Bara att ta nya tag och leva livet till godo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0